Gjallarstadir Viking Market 2015

gjallarstadir9gjallarstadir8bjørn.jpggjallarstadir12 gjallarstadir15tvqGjallarstadir Viking Market was great fun thanks to fellow viking souls! I went there with my best friends to loot some epic viking bling, linen thread, meat and honey. (I will show you this very loot in one of my next posts.) Though the market was a bit small, the viking spirit was on top. The people were friendly and chatty, and the beauty of the authentic viking craftsmanship was a pleasure to behold! I absolutely loved it and will definitely be returning next year. In other words, there was no need for beheading, nor any spilling of enemies’ blood…;)

By the way – this is my first post on my Mac Book Pro! It feels a bit strange, and there’s loads of new things to get used to but I’m very excited about it:)

Yours truly,
The Viking Queen

9 thoughts on “Gjallarstadir Viking Market 2015

  1. Veldig kjekt å sjå nytt blogginnlegg hos deg; er glad du koste deg på Gjallarstadir! Og du er vikingvakker som alltid ^^ Har fått litt abstinenser no som sesongen er over, men reknar med det blir litt vikingrelaterte hendingar og prosjekt utover hausten også 😉

    PS: Blei veldig rørt over å sjå at du framleis bruker den brosjen (i halsen) ❤

  2. Veldig kjekt å sjå nytt blogginnlegg hos deg; er glad du koste deg på Gjallarstadir! Og du er vikingvakker som alltid ^^ Har fått litt abstinenser no som sesongen er over, men reknar med det blir litt vikingrelaterte hendingar og prosjekt utover hausten også 😉

    PS: Blei veldig rørt over å sjå at du framleis bruker den brosjen i halsen ❤

    • ❤ Tusen takk, kjære! Jeg har store ambisjoner om å blogge på daglig basis nå(!) Jeg har også abstinenser. Big time! Si ifra om du vet av noe vi kan dra på sammen. Jeg valfarter gjerne for å treffe deg og dine, vet du. Det er klart jeg bruker brosjen, jeg har den på meg hver gang jeg bærer vikingantrekk. Da føles det litt ut som om du er med meg:)

Leave a Reply

